vrijdag 7 mei 2010

Update – 7 mei

Vandaag heb ik de Esta formulieren bijgewerkt. Ik moest het adres nog invullen en ik dacht ook dat ik de nieuwe datum in moest voeren, maar dat laatste was niet nodig. We zouden immers eerst op 4 augustus vertrekken, maar dat werd door Martinair gewijzigd in 5 augustus. Ik heb dus alleen ons adres in Florida ingevoerd en dat is prima gelukt.

Vanmorgen heb ik ook met Martinair gebeld om onze stoelen vast te leggen. We zitten dus als het goed is op de stoelen 28A, 29 A en B en 30 A en B. Het is een Boeing 767 en op Seatguru kun je een dergelijk type vliegtuig opzoeken en de indeling bekijken, maar ook tips krijgen waar je nou wel en niet moet gaan zitten. Ik had op het forum gelezen dat als je helemaal achterin zit, je de kans loopt dat er geen entertainment systemen meer zijn tegen de tijd dat de stewardessen bij jouw stoel zijn. Sowieso moet je al niet helemaal achterin het vliegtuig willen zitten, dus daarom heb ik gekozen voor stoelen net achter de vleugels (28A zit er precies boven, maar daar ga ik dan wel zitten)

Delta_Airlines_Boeing_767-300_I

2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda, goede plekken denk ik zo te zien.
    Hopelijk heb je nu gewoon het Entertainment Systeem voordat ze op zijn. Valt wel mee die huurprijs van € 12 vind ik.

    Enne we moeten nog even geduld hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rick,

    Ik hoop dat het goede plekken zijn ja, maar het maakt me eigenlijk helemaal niet zoveel uit. We hebben zelf een laptop en dvd speler mee, zodat er genoeg entertainment is. Ik hoop alleen dat we wel gewoon bij elkaar zitten. We gaan in ieder geval op tijd naar het vliegveld. Nog een maand of drie he :o) Ik duim voor géén olievlekken, hoge koers van de euro en géén aswolken!

    BeantwoordenVerwijderen