zaterdag 26 december 2009

Nieuwe laptop – 26 december

Gisteren heb ik voor mijn verjaardag een nieuwe laptop gekregen. De oude was voor de tweede keer kapot gegaan en omdat hij al 5 jaar oud is, vonden we het niet de moeite waard om hem nog een keer te laten repareren. Sinds gisteren ben ik dus de eigenaresse van een Sony Vaio met Windows 7 en daarin zitten allerlei leuke handigheidjes. Een daarvan is Live Writer en dat ben ik nu aan het uitproberen.

Kerst 2009 006

Kerst 2009 007

Ik heb bewust voor een 15,5 “ laptop gekozen, omdat dat veel makkelijker meeneemt dan een grotere. De vorige laptop had dezelfde afmetingen en voldeed prima.

1 opmerking:

  1. Goed bezig hoor ! Mooie villa, en zeker mooie laptop ;-) ! Live Writer bestaat overigens al een stukje langer, ik gebruik ook al een tijdje ;-) ! En erg handig voor de weblogs, vind ik ! Succes !

    BeantwoordenVerwijderen