zondag 6 december 2009

Zonder navigatie - 6 december

Bij het uitprinten van de papieren van de autohuur merkte ik al dat er nergens iets over een navigatiesysteem stond. Toch nog maar even op de site gekeken en daar zag ik dat ik per ongeluk zonder navigatie had geboekt. Het prijsverschil bedraagt ongeveer € 85 en ik weet nog dat ik vorig jaar op zoek ben geweest naar software voor ons eigen navigatiesysteem, maar dat kostte € 200, dus daarom heb ik toen een navigatiesysteem gehuurd. Nu is de software echter een stuk voordeliger en gisteren kwam de SD kaart binnen met Noord-Amerika, Canada en Mexico erop. Meteen uitgeprobeerd en het werkt! We nemen dit keer dus lekker onze eigen Garmin Zumo 550 mee.

Ik ben ook al druk op zoek naar een geschikte villa. Belangrijk daarbij zijn de aanwezigheid van WIFI internet, een zwembad met de nodige privacy en een gamesroom lijkt ons ook wel leuk. Verder lijken de meeste villa's wel op elkaar en is er nog wel wat verschil ten aanzien van de ligging en de afstand tot de Disney parken. Ik wil wel een villa wel huren van een particulier en ik heb er al een paar gemaild, maar tot nu toe weinig respons gekregen. Vreemd. Misschien moet ik mijn pijlen op wat meer villa's richten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten