zaterdag 6 februari 2010

Update – 6 februari

Intussen heb ik bericht ontvangen van USAReisen.de waarin ze schrijven dat ze de gevraagde upgrade alleen kunnen aanbieden als ik € 212 bijbetaal. Het prijsverschil tussen USAReisen.de en Dollarrentacar.de komt daarmee op € 90 en dat vind ik gewoon net iets teveel. Om een paar tientjes maak ik me niet druk, maar als de euro nou niet al teveel blijft zakken, kunnen we voor dat geld met z’n vijven zowat twee keer uit eten in Florida. Of de nieuwe helm voor Erik van betalen. Of een tas vol kleding kopen daar……Ze schreven trouwens keurig dat ik nog kosteloos kon annuleren en dat heb ik dan ook gedaan. Wel eerst even snel die auto bij Dollarrentacar.de geboekt natuurlijk, want stel je voor dat de aanbieding niet meer geldt.

We krijgen dus een Jeep Grand Cherokee of iets gelijkwaardigs, in ieder geval een slag groter dan de Chevrolet Equinox oftewel Midsize SUV.

De Jeep:

jeep-grand-cherokee-s-limited-1-588x441

De Chevy:

2010-chevy-equinox

De tip over de goedkopere autoverhuurder las ik op het Florida Forum. Zo zie je maar waar het Florida Forum al niet goed voor is. Ik heb hier in 2008 al een schat aan informatie vandaan gehaald en ook nu ben ik er vrijwel dagelijks te vinden. Vooral de reisverslagen vind ik erg leuk om te lezen en heb hierdoor ook ons eigen reisschema aangepast. Ik zag weer ontzettend leuke dingen om te doen en dat heeft me weer op goede ideeën gebracht! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten