dinsdag 2 februari 2010

Auto – 2 februari

We hebben dus een midsize SUV gehuurd, maar ik vermoed dat de koffers er toch niet allemaal zo vlekkeloos in zullen passen en daarom had ik al gekeken wat een upgrade bij USAReisen.de zou kosten. € 212 en da’s best veel, dus dat gaan we niet zomaar doen natuurlijk. Vandaag las ik op het Florida forum een berichtje over Dollarrentacar.de waar de prijzen nog lager waren. Als ik de auto bij hen had gehuurd, had een upgrade ons ‘slechts’ € 123 gekost. Kijk, dat ziet er al beter uit, dus heb ik er nog maar eens een mailtje aan mijn vrienden van USAReisen.de aan gewaagd. Ik heb in mijn beste Duits gevraagd of ze mij net zo’n mooie aanbieding kunnen doen en nu maar afwachten……

Ik kan natuurlijk ook gewoon gokken op het feit dat de midsize SUV er straks niet is en ik een gratis upgrade krijg, maar meestal doen ze je een aanbod en moet je onderhandelen over de prijs en na zo’n reis weet ik niet of ik daar nou nog zo’n zin in heb. Bovendien is het gewoon prettig om alles van tevoren goed geregeld te hebben en niets aan het toeval over te laten. Wordt vervolgd dus!

2 opmerkingen:

  1. Dag Linda ,

    Hoe is gegaan met Usa Reisen ?
    Ik was wel benieuwd het dit gegaan was ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rick, ik heb nog niks gehoord. Ik hoop dat ze heel diep aan het nadenken zijn om mij een mooi aanbod te doen :o)

    BeantwoordenVerwijderen