zaterdag 23 januari 2010

Update – 23 januari

De nieuwe tickets zijn inmiddels ook binnen. Morgen even uitprinten en dan doe ik ze in de speciale map die ik heb aangelegd voor de vakantie. Ik stop er alle tickets en vouchers in en noteer er bijvoorbeeld de adressen van restaurants waar ik leuke dingen over lees op het Florida Forum.

Vandaag heeft Erik (en wij) de beslissing over zijn scooter genomen. Het wordt de Yamaha Aerox in de Stage6 uitvoering, die we hebben besteld bij Scooter Nederland B.V. in Veenendaal. Het enige bedrijf in Den Helder dat de Yamaha kan leveren is eigenlijk voornamelijk een fietsenwinkel die ook een paar scooters in de showroom heeft staan. Het bedrijf in Veenendaal heeft alleen scooters. Ik had de zaak in Den Helder een mailtje gestuurd met de vraag of ze de Yamaha Aerox leveren en hoeveel hij kost, maar daar kreeg ik geen antwoord op. Dan maar naar Veenendaal. Net zo makkelijk :o)) De Aerox gaat eigenlijk nooit kapot, maar mocht zich die onvoorstelbare situatie voordoen, dan kunnen we hem bij elke Yamaha dealer onder de garantievoorwaarden (2 jaar garantie) laten repareren. Het onderhoud laten we gewoon bij de dealer in Den Helder doen.

erikopscooter

YamahaAeroxStage6

Op de bovenste foto hebben ze er een wit zadel opgezet, maar dat vindt Erik niet mooi en daarom komt het standaard carbon-like zadel er weer op.

verkocht

We zijn dus vanmorgen in alle vroegte naar Veenendaal vertrokken om de scooter in levenden lijve te gaan bewonderen. Erik wordt op 21 februari 16 en doet op 22 februari theorie examen. De scooter wordt op 19 of 20 februari geleverd en Erik telt de dagen natuurlijk al af. Wat ‘n feest voor het kind! Het wordt ook weer een feest om het apparaat in de garage te proppen bij de rest van ons wapentuig.

Na het bezoek aan de zaak in Veenendaal moesten we door naar Heemskerk, waar Erik een basketbalwedstrijd had. Hier zien jullie hem in actie in het geel/zwart.

scoren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten