vrijdag 23 juli 2010

Aftellen! 23 juli

Nog slechts 12 dagen en dan breekt de grote dag aan! O, wat verheugen we ons op deze vakantie!

Vandaag heb ik voor vrijdag de 13e voor Busch Gardens de zogenaamde ‘Quick Queue’ tickets gekocht. Printje gemaakt van de bestelling en dan kunnen we ons die dag ergens bij een loket melden, waarna we worden voorzien van een soort polsbandjes. Met die polsbandjes kunnen we bij alle attracties lekker voordringen :o) Het kost een paar centjes, maar dan kunnen we ook wel lekker snel in alle achtbanen en dat scheelt héél veel tijd.

De komende week zal ik nog een groot aantal ‘coupons’ uitprinten, met name voor een aantal restaurants. Met die coupons krijg je zomaar 10% korting of je voorgerechten gratis. Kijk, we blijven natuurlijk wel Hollanders he ;o)

Vandaag hoorden we van Ron z’n broer Pim, dat hij op de dag van ons vertrek geen dienst heeft op de taxibus naar Schiphol. We hoorden ook dat dat bedrijf per 1 juli niet meer op Schiphol rijdt, maar dat dat niet geldt voor bestaande reserveringen. Toch maar even checken nog, want het zal toch niet gebeuren dat het bij aanvang van de reis al misgaat.

Ron heeft lekker al vakantie en kan mooi alle klusjes doen die nog gedaan moeten worden voor vertrek. Ik moet nog anderhalve week werken, maar dat geeft niks. Ik hoop wel dat mijn vervelende hoest een keer over is tegen de tijd dat we vertrekken. Na 7 weken hoesten, twee antibioticakuren, een prednisonkuur en nu een inhalatorgeval, hoop ik dat het nu toch echt een keer stopt. Ik ben al niet meer zo benauwd, dus ik ga ervan uit dat die inhalator zijn werk goed doet.

1 opmerking:

  1. Ha Ron en Linda, nog heel even wachten en dan zitten jullie ook ineens in FLorida.
    Het gaat nu echt wel hard, en hopelijk is Linda dan ook weer helemaal beter.

    BeantwoordenVerwijderen