zaterdag 31 juli 2010

We zijn er bijna klaar voor! – 31 juli

Bijna alle klusjes zijn inmiddels gedaan. Vandaag samen nog even de pomp van het aquarium schoongemaakt, maar die was niet eens zo heel erg vies. Nog 30 litertjes water ververst, planten gesnoeid en de voederautomaat tevoorschijn gehaald. Samen met een groot voedertablet moet dat de visjes voorzien van hun dagelijkse hapjes. Ron moet alleen nog de koelkasten en de vaatwasser grondig schoonmaken. Ik moet maandag en dinsdag nog werken, wat jammer nou……;o)

Ik heb vandaag gebeld met Frenchy’s, om de 17 inch Fundek vast te leggen voor dinsdag de 10e. We moeten er al om 8.30 uur ‘s morgens zijn. Dat lijkt me de beste tijd, want ‘s middags gaat het nogal eens onweren en dat zou zonde zijn. We mogen de boot tot 12.30 uur gebruiken. Het is een kleine twee uur rijden naar St. Pete’s Beach, dus dat wordt lekker vroeg uit de veren!

Ik heb nog met wat foto’s zitten stoeien en heb om te oefenen alvast een ‘fotoshow’ gemaakt. Ik kan met dit programma een link plaatsen naar de plek waar de foto’s staan, maar ze ook direct op deze site plaatsen. Even uitproberen….Het is een serie foto’s van ons familie uitje vorige maand ter gelegenheid van het slagen van onze zoon Erik. Leuk programmaatje, waar je grappige dingen mee kunt doen.

 

4 opmerkingen:

  1. He Linda, ik zie dat je al heeel ver bent met de voorbereidingen. Leuke fotoshow, en goed dat je gaat varen!! Helemaal leuk hoor ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En Rick kan het weten, als Frenchy-fan. We gaan eens kijken of jullie misschien nog mooiere foto's van de dolfijnen kunnen maken dan hij! Zo één met een big dolphinsmile, dat zou wat zijn! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, even wat anders over Frenchy...

    Je moet hem toch nog even bellen, ik krijg altijd één uur gratis als ik er 8:20 8:30 aankom.
    Dit moet je vantevoren even met hem regelen!!
    Dan kun je de boot om 13:30 terug brengen.

    Doet ie hoor, gewoon doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oké, bedankt voor de tip, zal ik doen!

    BeantwoordenVerwijderen