woensdag 28 juli 2010

Nog een weekje! – 28 juli

Intussen heb ik met het taxibedrijf gebeld en we staan nog gewoon op de lijst. Ze rijden inderdaad vanaf 1 juli niet meer op Schiphol, maar wij hebben keurig gereserveerd en een bevestiging, dus we gaan met dit bedrijf.

Voor veel restaurants heb ik kortingsbonnen gevonden, wat zomaar 10% scheelt, dus voor onze favorieten, Outback Steakhouse, Cracker Barrel, IHOP, Cici’s en nog een aantal, heb ik lekker coupons zitten printen.

Ook las ik op het weblog van Rick en Mandy, die momenteel in Orlando zitten, dat ze bij Martinair om de uitgeprinte Esta formulieren vroegen, dus heb ik die ook maar meteen uitgeprint.

Niet schrikken, maar ik heb in het weekend nog twee nachtjes in het ziekenhuis doorgebracht. Waarschijnlijk vanwege de prednisonkuur tegen het hoesten, kreeg ik ontzettende pijn in mijn slokdarm, wat precies op hartklachten lijkt. Ik kan dan hoog en laag springen en tien keer tegen de artsen roepen dat het mijn slokdarm is waar ik last van heb, maar toch beland ik met pijn op de borst klachten direct op de hartbewaking. Omdat ik me daar bewust van ben, heb ik te lang gewacht met medische hulp zoeken. Het hartfilmpje was natuurlijk ook weer niet goed, waardoor ik een extra dagje moest blijven en nog een stukje moest fietsen. Maar goed, de slokdarm is weer rustig en het hart klopt gewoon vrolijk verder zoals het al 44 jaar doet. Gelukkig gebeurde het allemaal nu en niet in Amerika. Maandagmiddag werd ik vrijgelaten uit het ziekenhuis en een paar uur later zat ik alweer op de spinningfiets in de sportschool :o)) Nog wel hoestend, dat dan weer wel :o)

We hebben ook nog leuk nieuws voor degenen die het nog niet wisten: Ron is bevorderd en blijft nog 3 jaar bij de Marine. Hij wilde dat graag en kan nu het project afmaken waar hij van het begin af aan bij betrokken is geweest.

De koffers zijn intussen uit het stof gehaald en staan klaar om gevuld te worden. Woensdag ben ik ook lekker vrij en doe dan nog wat laatste klusjes. Komend weekend moeten we de pomp van het aquarium nog even een laatste keer schoonmaken en krijgen de vissen nog een laatste waterverversing. We zijn er bijna klaar voor!

2 opmerkingen:

  1. Wat een narigheid, met die prednison. Maar wel "prettig" dat het je hier gebeurt. We duimen voor je dat je straks lekker fit en klachtenvrij kunt vertrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Linda, alleerst sterkte met de gezondheid, dat je maar met weinig tot geen klachten in Florida aankomt. Het gaat opschieten voor jullie, enne voor Ron, Proficiat... het project afmaken waar je mee bent begonnen, dat is erg leuk !

    Tot in Florida !

    BeantwoordenVerwijderen