vrijdag 9 juli 2010

Update – 9 juli

Nog drie weken en twee dagen werken en dan is het eindelijk zover! Vakantie! Omdat ik net een nieuwe baan heb, heb ik nog niet zo heel veel vakantiedagen, maar dat geeft niet. Ik ben heel blij met mijn nieuwe baan en heb het heel erg naar mijn zin.

De Kodak camera is binnen en hij bevalt tot nu toe erg goed. We hebben hem gebruikt om te filmen en te fotograferen tijdens de afscheidsmusical van onze jongste op de basisschool. Ja, ja, onze ‘kleine’ gaat ook al naar de middelbare school en gaat net als zijn oudste broer MAVO doen. Gisteren hebben we dus afscheid genomen van basisschool ‘De Rank’ in Julianadorp. In totaal twaalf jaar onze kindertjes daar op school gehad. Zelfs onze Julian was in tranen tijdens het afscheid, net als de meeste van zijn klasgenootjes. Vandaag is hij met een grote groep klasgenoten de hele dag naar het strand geweest, dus het afscheid is niet zo heel erg definitief, maar toch waren heel veel kinderen erg emotioneel.

Tussen de diploma uitreikingen, musicals en alle andere drukke bezigheden door zouden we haast vergeten dat onze Florida reis er bijna aan zit te komen!

2 opmerkingen:

  1. Weer een periode afgesloten...
    Nu aftellen voor jullie vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tijd gaat snel met de kids, weer gaat een nieuwe periode in.

    Maar ook een nieuwe baan, een nieuwe camera, jullie zijn er helemaal klaar voor. Nog even doorbijten Linda ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen