zaterdag 14 augustus 2010

Dag 10- rustdag & filmpjes!

Ik weet al waar het aan ligt dat ik die YouTube filmpjes niet goed zie. Het ligt aan de internet verbinding hier, dus als het goed is, moeten jullie het gewoon wel goed zien. Het is hier nu zaterdagochtend even over half 12 en ik heb alvast een aardig filmpje voor jullie in elkaar gezet. Later op de dag volgen er nog meer; we gaan nu eerst even naar de shopping mall! Tot later!

Zaterdag 15 augustus, 23.30 uur:

Vanmiddag ben ik met Julian en Erik naar The Mall at the Millennia geweest. Dat waren blijkbaar meer mensen van plan, want al snel stonden we in de file. Bij de mall aangekomen was het een drukte van jewelste, maar ik kon vrij snel een parkeerplekje vinden.

We kopen bij Abercrombie & Fitch twee t-shirts voor Julian. We gaan vervolgens naar de Gamestop en daar koopt Julian twee spellen voor zijn DS en Erik koopt ook een spel. Daarna gaan we een hapje eten in de foodcourt. We nemen een oosterse maaltijd, iets met kip en terryaki en het smaakt erg lekker. Smoothie van verse mango, ananas en perzik erbij en we kunnen er weer even tegen.

We lopen de Macy’s in. Man, wat een enorme winkel! Veel kleding, maar eigenlijk hebben ze er van alles. Ik loop tussen de vele rekken met veelal merkkleding door. Wat een keuze en voor zulke lage prijzen! Ik zou hier wel een hele dag kunnen rondstruinen, maar helaas zien de heren dit niet zo zitten. Erik koopt after shave, want de Hugo Boss die hij steeds van zijn vader pikt, is bijna op. Hij kiest voor Dolce & Gabbana, ik geloof dat het ‘light blue’ heet. Het ruikt in elk geval erg lekker. Na een paar keer ruiken, ruik je alles door elkaar en daar hadden ze bij Macy’s iets voor, koffiebonen! Even aan een bakje met koffiebonen ruiken en de geur van de laatste after shave is weg. Kijk, zo worden we er ook niet misselijk van. Eigenlijk wel grappig. Erik koopt een speeltje voor zijn DS én after shave.

Rond 4 uur rijden we naar huis en staan doodleuk wéér in de file. We komen pas om kwart voor 5 thuis en drinken nog wat voordat we naar The Longhorn Steakhouse gaan. Frank en Julian bestellen de babyribs, Ron neemt zalm, Erik kip en ik kies voor een malse steak. Het eten is voortreffelijk. Die steak is boterzacht en alle sides (bijgerechtjes zoals groente en patat) zijn ook erg goed.

P1020015

P1020020

P1020019

We rijden om half 8 weg en zijn om kwart voor 8 bij Seaworld, maar na parkeren en een plaspauze arriveren we om 8 uur bij Shamu Rocks en die blijkt vol te zitten. Om kwart over 9 is er nog een show, dus we gaan intussen nog even bij de manatees langs.

P1020025

Om kwart over 9 pakken we de show met Shamu en om kwart voor 10 begint het vuurwerk. Het is weer ongelooflijk heet. Iedereen zit met papier te waaieren in een poging de hitte te verdrijven. Veel mensen hebben handdoeken bij zich om het zweet weg te vegen. Wel een goed idee, want het druipt van je af. We drinken weer veel en we genieten van het prachtige vuurwerk. We zitten onder een overkapping en kunnen sommige hoge vuurpijlen net niet meer zien, maar het is evengoed erg mooi. Om 11 uur rijden we met nog tienduizend anderen de parkeerplaats af, maar het duurt nog wel bijna een half uur voordat we op weg zijn.

Morgen gaan we naar de Universal Studios om de dingen te doen die we nog hebben gemist! Tot morgen!

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad, en wat vervelend is dat toch dat die mannen nooit zin hebben in lang shoppen ;-) (daarvoor had ik mijn vriendin bij me!)

    Leuk ook om in de avond naar Seaworld te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die filmpjes. Zo heb je de hele sfeer weer in 1x te pakken! Jullie genietn volop daar, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dag, mooie mall is dat toch, je kunt daar ook heerlijk chinees eten bij PF changs!!

    Enne genieten doen jullie das duidelijk !!!

    BeantwoordenVerwijderen