woensdag 11 augustus 2010

Dag 7 – Universal Studios & Islands of Adventure

Vanmorgen word ik weer voor 7 uur wakker en ga lekker douchen. Ron komt ook op gang en als ik klaar ben, maak ik de jongens wakker. Erik heeft het klokje rond geslapen. Blijkbaar had hij het nodig.

We gaan vandaag naar de Universal Studios en Islands of Adventure om onze in het water gevallen dag in te halen. Het is stralend weer als we rond 9 uur aankomen in het park. We lopen meteen linksaf naar de Islands of Adventure en willen eigenlijk Harry Potter gaan doen, maar we komen De Hulk tegen en besluiten om daar eerst in te gaan, want er is nog nauwelijks wachttijd. Ik ga er niet in en wacht op de mannen. Die komen na een kwartiertje alweer terug en we lopen door naar Spiderman. Daar ga ik ook in en hij is geweldig! Je moet er een 3D-brilletje voor opzetten en dat staat erg schattig.

P1010936 P1010943

P1010941

Het is intussen bloedheet geworden en het zweet vloeit weer rijkelijk. We lopen naar de Tower of Fear, waar je van grote hoogte naar beneden geschoten wordt. Dat hoeft voor mij niet, maar de mannen vinden het erg leuk. We lopen daarna wat door het park en zien de wachttijden oplopen. We eten wat meegebrachte spullen en lopen naar Harry Potter, maar de wachtrij is belachelijk. Overal waar je kijkt zie je wachtende mensen en de crew heeft zelf een lijn getrokken van afplaktape om de mensenmassa te beteugelen. Ik heb daar helemaal geen zin in en stel voor om lekker naar een waterpark of naar de villa te gaan. Mokkend gaan de heren akkoord en om 12.30 uur zitten we weer in de auto. We krijgen nog een enorme hoosbui op ons dak tijdens de rit, maar als we thuiskomen is het zonnig en Frank en Julian duiken het zwembad in. Ron kruipt achter de laptop en gaat een beetje relaxen.

Erik en ik gaan lekker nog even shoppen in de Florida mall en vinden daar een leuk overhemd voor hem en nog twee t-shirts voor mij. Ik koop nog een kleinigheidje voor de dochtertjes van mijn vriendin Ilse en om 4 uur rijden we weer richting huis en krijgen alweer een hoosbui op ons dak. Thuisgekomen blijkt er niks aan de hand en daar is geen drup gevallen.

We besluiten om ‘s avonds terug te gaan naar de Islands of Adventure en dat bleek een gouden greep. We eten lekker bij het Hardrock Café en daarna kunnen we in de Spiderman, de Hulk, Harry Potter, de River of Adventure en nog wat achtbanen. Tot ver na sluitingstijd maken we er gebruik van en om half 11 gaan we doodmoe richting de auto.

P1010947

P1010956

Dit was weer een zeer geslaagde dag en morgen gaan we naar Kelly Park! Tot morgen!

P.s: @Pa Wouters: ik heb uw e-mails ontvangen hoor, maar ik kan geen mail versturen. dat ligt aan de verbinding hier, maar ik laat het maar zo. Rusten doen we ‘s nachts he. We zijn hier niet om te luieren :o)

2 opmerkingen:

  1. Zo, liep even achter, maar ben weer helemaal bij ! Wat een heerlijke dagen, vooral lekker op het water daar !! Geniet er maar van, maar komt vast goed, zie ik hier ;-) ! HAVE FUN !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He vakantiegangers, het gaat lekker lees ik, en wat goed dat jullie Harry alsnog hebben kunnen doen. Veel plezier in Kelly Park, wij gaan naar Bush Gardens !

    Tot Morgen

    BeantwoordenVerwijderen