zaterdag 7 augustus 2010

Dag 3 – shoppen en relaxen

Gisteravond zijn we na het eten nog even naar Downtown Disney geweest. Het was er erg druk en dat was op de weg er naartoe al te merken. We hebben er wat rondgelopen en van de vele live muziek genoten. Erik vond het er helemaal te gek en wilde vanavond weer, maar dat is voor ons net even té. Er waren ook heel veel mooie auto’s te zien en Erik was er erg van onder de indruk. Als peutertje liep hij altijd al bij elke auto die hij zag ‘mooie auto he!’ te roepen. Hier in Florida rijden ook allemaal prachtige auto’s rond en Erik kan er geen genoeg van krijgen.

P1010868

P1010861

P1010864

Om 10 uur kwamen we thuis en rond 11 waren we behoorlijk moe, dus zijn we lekker gaan slapen.

Om half 6 word ik wakker, maar gelukkig val ik redelijk snel in slaap en word pas om 8 uur weer wakker. We ontbijten heerlijk op ons gemakje met veel vers fruit, geroosterd brood en Hollandse koffie. Ik had lekkere cinnamon rolls gekocht om het geheel af te maken en het smaakt allemaal heerlijk.

Ik ga nog even achter de laptop om te kijken naar de prijzen van de laptop die we voor Frank op het oog hebben en om wat reviews op te zoeken. Bij Best Buy blijkt hij toch echt het goedkoopst te zijn en voor een vergelijkbaar model met dezelfde specificaties zijn we in Nederland een stuk duurder uit. Het flatscreen voor Erik blijkt in NL echter net zo duur, dus dat doen we dan natuurlijk niet.

We beginnen vandaag bij de Premium Outlets en ik moet de mannen van tevoren waarschuwen dat ze niet gaan lopen zeuren dat ze naar huis willen. Gelukkig valt het gezeur mee en slagen we bij de Nike store, de Reebok store en bij Converse. De heren boffen dat ik niets om designer kleding of sieraden en parfum geef. We kopen diverse schoenen en shirts voor alledrie de knullen, twee sportshirts en een sweater voor mezelf en Ron kijkt wel, maar koopt niets. Hij zegt dat hij niets nodig heeft. Hij trekt nog wel een paar sandalen van Sketchers aan, maar die zitten zo raar, dat hij ze meteen weer terugzet.

We eten lekker wat in de foodcourt. Ron neemt iets bij een Oosters tentje, Julian, Erik en ik delen een Chinese maaltijd en Frank neemt een hamburger met friet. Vanavond willen we bij Outback Steakhouse eten, dus we moeten tussen de middag niet teveel eten. Het is al half 2 als we lunchen.

Na onze lunch gaan we naar Best Buy en kopen de laptop voor Frank. Als we de virusscanner geinstalleerd wilden hebben en een opstart dvd erbij wilden, kostte dat $ 99 extra, dus die zijn gauw verdiend. Dat klusje klaar ik zelf wel. 

Bij de Target kopen we daarna toch de Transformers die Julian graag wilde, ook na een nachtje slapen, dus vooruit maar. Erik koopt de basketbalschoenen die hij gisteren al had gezien en ik laat het Citizen horloge nog even liggen. Tijd genoeg om het alsnog te kopen en ik herinner me dat ze ook Citizen horloges verkochten in sommige parken, ik weet alleen niet meer waar.

We gaan tenslotte nog naar de Publix, waar we vers brood en beleg voor morgen halen voor onderweg en we kopen nog wat spullen. We rijden rond 6 uur richting huis, waar we alles uitpakken en waar ik de laptop van Frank alvast opstart en alles begin te installeren. Ik brand een installatie dvd en zet er nog het een en ander op en klaar is Kees. Even snel $ 99 verdiend.

Zoals gezegd gaan we lekker bij Outback eten. We melden ons rond 7 uur en krijgen de welbekende pieper mee. Na ongeveer een kwartier mogen we naar binnen en Ron bestelt Tilapia, ik bestel een kleine steak met wat shrimp, Erik neemt iets met kip en de jongste twee kiezen voor de blooming burger. Het is allemaal weer erg lekker, alleen de friet voor de kinderen was erg zout. We gaan rond kwart voor 9 op zoek naar de Dairy Queen; die was in onze herinnering vlakbij, maar we konden hem niet vinden, zelfs niet nadat we hem in het navigatiesysteem hebben ingevoerd. Hij leidde ons precies naar de plek waar wij dachten dat hij zat, maar niets dus. Misschien is hij daar weg?

Rond 9 uur rijden we moe maar voldaan naar huis en Fank en ik duiken meteen achter onze laptops

P1010872

Ik werk tot half 11 de blog bij en rond is naast mij al in slaap gevallen, dus het wordt tijd om er een eind aan te breien, want morgen moeten we vroeg op. We gaan naar de Universal Studios!

Tot morgen!

4 opmerkingen:

  1. He leuke shopping day in de Premium Outlets, goed gedaan met de laptop, als je er handig in bent scheelt effe 100 dollar, weer een aanbetaling op je horloge ;-)

    Veel plezier in de Studio's !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een lekker dagje shoppen.
    Succes met de nieuwe laptop en veel plezier in Universal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hebben jullie bij de Outback bij Formosa Gardens gegeten ? De eerste villa die je tegenkomt, als je richting de villa-buurten rijdt, dat was onze. Dus wij zaten daar echt om de hoek.

    En inderdaad, echt balen, maar sinds een tijdje zit die Dairy Queen daar niet meer .... Dichtsbijzijnde is helaas een stukje weg (voorbij de Publix en de Target) ...

    Mooi dat jullie goed geslaagd zijn vandaag ! En veel plezier vandaag weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Robert-Jan,: dat is inderdaad de Outback waar wij zaten. Ik vond het al zo raar dat ik de Dairy Queeen niet meer kon vinden, maar ik heb een bijzonder slecht ontwikkeld richtingsgevoel waar mijn mannen ij regelmatig mee plagen, dus ik dacht al dat ik me gewoon vergiste.
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen