vrijdag 6 augustus 2010

Dag 2 – beetje relaxen en boodschappen doen

Vannacht heb ik wonder boven wonder redelijk geslapen. Ik ben wel regelmatig wakker geworden, maar dat heb ik thuis ook vaak. Rond half 6 gaat Ron naar de wc en word ik ook wakker. Ik blijf nog een half uurtje liggen, ga ook naar de wc en ga er dan maar uit. Ron gaat er ook uit en we drinken een kopje thee. Eten hebben we nog niet in huis en we besluiten om naar de IHop te gaan als iedereen wakker is. Ik besluit even lekker te gaan zwemmen en merk dat het water gewoon warm is! Julian wordt als eerste wakker en gaat op de Playstation spelen. Na een lekkere douche besluit ik om ons weblog even snel bij te werken. Julian heeft al een gekko in de voortuin gespot en natuurlijk meteen een foto gemaakt.

 

 

P1010833

We rijden rond half 9 naar de IHop, waar Ron een low fat ontbijt bestelt, Julian en Frank nemen de strawberry cheeesecake pancakes, Erik neemt de strawberry banana pancakes en ik ga voor de French toast met blueberry pancakes. Erg machtig, maar wel lekker!

P1010838

P1010839

P1010840

P1010841

P1010842

P1010837

Na het ontbijt rijden we naar het Walmart Supercenter, waar we de nodige boodschappen doen.

P1010843

P1010845

P1010847

We kopen een soort burrito’s voor het avondeten om zelf in de oven klaar te maken met een Cuban bread en een lekkere pittige spread voor op het brood. Verder nemen we heel veel fruit mee, zoals watermeloen, bananen, pruimen en ananas. Bij de villa aangekomen ruimen we de boodschappen op en vertrekken we weer naar Best Buy, op zoek naar een laptop voor Frank. We hebben er wel een gevonden, maar moeten nog het een en ander vergelijken op internet voordat we hem ook echt kopen. We gaan vervolgens naar de Target, waar Erik wat schoolspullen koopt en ik vind er een wekkerradio van Sony. Mijn oude Sony is al 26 jaar oud en ik moet hem op zijn zijkant zetten, anders gaat hij brommen. De mannen hebben helaas al snel genoeg van het winkelen en willen graag zwemmen. We bezoeken nog de J.C. Penny’s, waar ik voor mezelf een mooi Citizen horloge met Eco drive zie, wat ik graag wil hebben, maar ik koop het nog niet, om het goede voorbeeld aan de kinderen te geven. Julian wil altijd van alles kopen en doet dat vaak heel impulsief. Erik denkt er altijd goed over na en Frank is net als Julian.

Bij een grote sportzaak ziet Erik een paar hele mooie basketbalschoenen en aangezien deze op zijn wensenlijst stonden, is hij heel blij ze al zo snel te hebben gevonden. Toch koopt hij ze nog niet, want we gaan morgen nog naar de Nike Store en naar de Reebok winkel. Julian vindt er een paar leuke Nike’s, maar voor hem geldt hetzelfde als voor Erik. Morgen gaan we echt shoppen!

Het Cuban bread is erg lekker, maar de burrito’s uit de oven zijn een beetje flauw. Nou ja, we hebben voor vanavond nog genoeg lekkers, zoals cinnamon rolls en voor de mannen wat donuts. We gaan zo nog even weg, waarschijnlijk wordt het Downtown Disney, maar we zien wel wat we tegenkomen onderweg. Morgen gaan we dus shoppen en verder zien we wel.

P1010852

P1010849

P1010850

P1010853

Tot morgen!

6 opmerkingen:

  1. Hele lekkere dag, het plezier straalt er af, enne leuke dingen kopen kan nog de heeeele vakantie!!!

    Nou zwem ze, en... kom lekker in het ritme!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zo'n eerste dag bijkomen van alles, lekker ontbijten, boodschapjes doen, beetje shoppen. Klinkt als genieten, heel veel plezier nog. Voor ons gaat het ook opschieten.
    groetjes,
    Anita (Tans4USA)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die gezichten van jullie kids bij zien van die stapel pannekoeken, geweldig. Maar zo te zien gaan ze er prima in. Lekker toch zo'n eerste dag.
    Ik zie bij jullie ook al zo'n leuke dia show net als bij Rick Sunshine State, hoe doen jullie dat toch? Ben voor het eerst een blog bij aan het houden en ben al blij als ik er al een foto bij geplaatst krijg, maar die diashow vind ik super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een lekker begin van de vakantie. Prachtige auto ook ! Mooie kleur in ieder geval !

    HAVE FUN !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal, bedankt voor jullie leuke reacties! Saskia, ik gebruik Roxio Photoshow. Ga naar www.download.com en zoek op Roxio, dan zou je het moeten kunnen vinden. Je kunt het eerst uitproberen voordat je het programma koopt. Het werkt echt heel simpel, je kunt er meteen mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, Ihop hebben wij nog nooit geprobeert maar ziet er reg goed uit! Goeie tip. Lekkere dag hebben jullie achter de rug. Wij genieten mee.

    BeantwoordenVerwijderen